عزیز من اصلا FanBoy شرکت AMD/ATi نیستم (نمونه اش اینه که 9600GT رو سیستمم هست ! ) ولی سری HD5000 فعلا حرف اول رو واسه خرید میزنند !
در این زمینه کاملا موافقم چون جدیدتره...من نگفتم الان پول دستم بیاد میرم 295 میخرم...گفتم صبر می کنم تا نسل جدید انویدیا بیاد وگرنه معلومه الان برترین گزینه 5870 هست

خب با توجه به قیمت اون حرف زده میشد ! الان قیمت های HD5870 رو با GTX295 مقایسه کن
بله اون موقع 280 حدود 400 دلار بود و 4870X2 حدود 550 دلار...واقعا نزدیک به هم بودنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

اگر هم اصرار داری نظر سنجی به تاپیک اضافه می کنم
نه نیازی نیست به این کار ها چون هرکسی نظر خودش رو دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

لابد بحث شما سخنان غیر منطقی بود نه حرف حساب ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من فقط گفتم تیر تخته نگفتم ATI برای همیشه شکست خوردس و این چیزابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید